Home » Gastenboek

Gastenboek

Bedankt voor uw bezoek aan onze pagina, laat hier uw reactie achter.

Reactie plaatsen

Marion
9 maanden geleden

Hoi,
Heb een kaartje van jullie project gekregen bij de Plus in Halsteren en ben uit nieuwsgierigheid gaan neuzen op jullie site.
Wat een mooi project zeg, schitterend om te zien wat er allemaal is opgebouwd de afgelopen jaren.
Een fijn verblijf en succes met jullie doel !!

Groetjes
Marion Quist
Slagerij medewerkster Plus Grinwis 🤗

martina volkers
9 maanden geleden

Dank je wel Marion

Robert & Hennie
een jaar geleden

Peter en Tiny ontmoet tijdens ons eerste bezoek aan Gambia. Wat een fijne mensen, met een hartstocht en passie voor het welzijn van de medemens die het minder goed hebben getroffen. Wij zijn blij dat we met eigen ogen hebben gezien dat de telramen goed terecht zijn gekomen. Het opstarten van de medische post is weer een mooi vervolg na de school. Keep up the good work. Het restant van de telramen komen we snel brengen! Xx

Joeri Van Deuren - Warme Gloed
3 jaar geleden

Net terug van een bezoek aan de Kingstom Nersery and lower basic school. Wat een prochtige school en respect voor Elizabeth Jarju. Zij is een sterke vrouw en volbrengt een super taak! Ze was zeer blij met onze donatie in naam van "Warme Gloed" van 1300€ en allerlei kleine school spullen. Prachtig project dat de familie Volkers steunt.

martina
3 jaar geleden

Hallo Esther, wat verzorg jij de website goed. Dank je wel.

Bert en marjan schuldink
3 jaar geleden

Een hulde voor jullie belangenloze inzet. En je kunt met trots terug kijken op deze prestatie. Wij leven hier in weelde en drukken ons eens even fijntjes met de neus op de feiten hoe het elders gaat.
Nu een mooie site en een officiele stichting. We hopen dat dit de verwezenljking van wat jullie voor ogen staat dichterbij brengt

Ria en Hans Kokke
3 jaar geleden

De school ziet er prachtig uit wat hebben jullie al veel werk verzet. Hopelijk krijgen jullie ook veel sponsors voor de huisartsenpost.

Piet en Netty Brouwer
3 jaar geleden

Peter Tiny en ook Ton en Trees . Wij hebben de website met veel genoegen bekeken . En gezien wat jullie voor mooi werk doen . Hopelijk gaan er veel adopties of en sponsoren komen .

Ton&jJo Snepvangers
4 jaar geleden

Esther, de site ziet er gelikt uit mijn compliment daar voor.
Jullie (jij) zijn erg goed bezig????