-----Dank je wel mevr. Dogge, zomaar een mooi bedrag --------------------------------------------------------------------------------------------

Deze maand bedanken wij onze donateurs : Dhr Ruud Wermuth, HP Vos , Fam Kirker, Mevrouw Dogge, Hr Vegter, Hr de Jonge, Fam Breeman, Hr Jbout , Hr Loemeg,  Fam. Lage Maat , Fam Vrij , Annie &Martin uit Spanje, Romain uit Luxemburg, Mevr de Waegener uit Belgie...

En ook afgelopen jaar (2022) weer onze grote dank voor Stichting Marinus Robert Schreuder voor hun prachtige donatie!

Dank aan Mevrouw Ria , (ontmoet in het hotel in Gambia) voor haar prachtige donatie!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dank aan onze donateurs uit Luxemburg voor hun mooie donatie!

Wij danken de familie Wintershoven , Mw A Becht ,Mw. M. Kleinhans en Marianka voor hun vaste maandelijkse donatie! We zijn heel erg blij met jullie steun.

De jaarlijkse bijdrage door de heer HP.Vos

Wij danken Secure IT uit Halsteren voor alle hulp bij het instaleren van engelstalige windows en het verder gereedmaken van de compters/ laptops voor de school!

Hartelijk dank aan Curvy by Rian uit Halsteren voor het doneren van kleding in een maatje meer!

Vanuit Belgie ontvingen we de eerste bijdrag voor "een steentje"  Onze hartelijke dank voor deze donatie!

Mei 2018 mochten wij een mooi bedrag ontvangen vanuit Duitsland, onze hartelijke dank hiervoor!

Stichting Sponsor A Child mocht ook in 2020 weer een fantastisch bedrag ontvangen van stichting Martinus Robert Schreuders voor schoolmaterialen en schoolmeubelen en gezondheidszorg. Onze hartelijke dank hiervoor! Wij zullen er op toezien dat het bedrag aan de juiste doeleinden wordt besteed .Evenals in 2021 mocht de Stichting een prachtig bedrag ontvangen. Onze Dank

Wij danken familie de Man uit Papendrecht voor hun mooie donatie!

Wij danken onze Engelse donateurs voor het mooie bedrag wat wij in augustus 2019 van hen mochten ontvangen.

Vanuit Spanje ontvingen wij een prachtig bedrag van Annie en Martin, Zij werden beide 65 en vroegen hun gasten om in plaats van een kadootje te geven , een donatie te doen aan Sponsor A Child! Wat een prachtig gebaar! Wij feliciteren u beide en danken u heel hartelijk voor deze prachtige gift!

Wij ontvingen een mooi gift uit Engeland van Bryan en Glenis voor ons project : Eten in de pauze. Many thanks!

Wij danken ook Mevrouw Maria Kleinhans, dankzij haar konden de laatste schoolbanken worden aangeschaft en de school kon worden opgeknapt.

Wij danken stichting Fancy Fair en Snuffelmarkt Nieuw-Vossemeer voor hun prachtige donatie!

Wij danken Gambia for You voor hun bijdrage in het aanschaffen van nieuwe batterijen voor de Solar installatie.

Wereldwinkel Tholen schonk ons in juni de opbrengst van hun fooienpot van 2016 tot en met mei 2017! Maar liefst E244,- wat een prachtig bedrag.
Onze hartelijke dank hiervoor aan de vrijwilligers van de wereldwinkel en aan alle klanten die hier aan hebben bijgedragen!

Wij mochten van Plus markt Grinwis Te Halsteren een prachtig bedrag ontvangen van de statiegeldactie E180,45  Ook van Jumbo Wouw kregen wij ook een prachtig bedrag van de statiegeldactie E115,95 , onze hartelijke dank hiervoor aan beide supermarkten en aan alle klanten die aan de actie hebben deelgenomen!

Stichting Sponsor A Child heeft in mei 2017 het bedrag van € 5000,--ontvangen van stichting Martinus Robert Schreuders voor schoolmaterialen en schoolmeubelen en gezondheidszorg. Onze hartelijke dank hiervoor!

Via facebook  (Paypal) hebben wij enkele donaties ontvangen uit Amerika, Engeland en Zweden. Hiervoor onze hartelijk dank!

Uitbreiding voor de Solar installatie is besteld . www.gam-solar.com Met dank aan Hans Noteboom.

De stichting heeft uit de nalatenschap van Mevr Rampart een zeer mooie donatie gekregen. Onze Hartelijke Dank.

Onze bijzondere dank gaat uit naar Ernie en Gill Lowinger voor hun donatie. Ernie en Gill hebben de gasten van hun huwelijk gevraagd geen kado te geven maar in plaats daar van te doneren aan Stichting Sponsor A Child. Wat een geweldig gebaar met een prachtige opbrengst.

Natuurlijk gaat onze dank ook uit naar alle gasten die dit mede mogelijk hebben gemaakt!

Wij danken dhr Giovanni Cabassi uit Milaan voor zijn donatie.

Zaterdag 25 juni waren we te gast bij de Tennis vereniging van Rilland. Zij hadden een familiedag georganiseerd en de opbrengst was geheel voor Stichting Sponsor a Child!

Het bedrag wat zij hebben opgehaald met deze middag is E 501,04 wat een geweldig bedrag!! hiervoor onze bijzonder hartelijke dank aan iedereen die geholpen heeft dit mogelijk te maken.

Ook danken wij de Tennisvereniging en de organisatie van de familiedag voor de gastvrijheid en de ontzettend leuke middag/avond.

Peter, Martina en Esther

30-05-2016 Vandaag ontving Stichting Sponsor a Child een hele mooie cheque met een donatie van Merel. Zij heeft hier super hard voor gewerkt! en wij zijn zeer vereerd dat ze haar centjes aan onze stichting heeft gedoneerd! Heel hartelijk bedankt voor je donatie Merel! Liefs Peter, Martina en Esther  (Ook hartelijk dank aan de Papa van Merel Jan Eric en vrienden Maarten en Jeanette voor het verdubbelen van het door Merel opgehaalde bedrag!!)

26-04-2016 Wij mochten ook een schenking van Stichting Herbahortes ontvangen.Ook naar deze Stichting gaat onze hartelijke dank!

26-04-2016 Dhr.Bert en Mevr. Marian Schuldink bijzonder veel dank voor uw gulle donatie!

Vandaag 04-03-2016 mochten we een donatie ontvangen van E100,- . Deze is geschonken door een bewoonster van het Elizabeth gasthuis te Halsteren.

Dank u hartelijk voor uw gulle gift!

Dit zijn Merel, Luc en Yalissa... Met kerst kregen ze centjes om iets leuks voor zichzelf te kopen. Maar ze liepen niet naar de speelgoedwinkel... maar naar het huis van Peter en Martina om hun centjes te doneren aan de kinderen van KingsTom Nursery and lower basic school!

Wij vinden jullie alle 3 fantastisch! Wat een ontzettend lieve actie.

Namens de kinderen van KingsTom .. heel hartelijk bedankt Merel Yalissa en Luc!

Liefs

Peter, Martina en Esther

10-12-2015 Luuc heeft geld ingezameld voor Stichting Sponsor a Child. Hij wilde heel graag een kindje naar de Lower Basic school laten gaan en daarvoor heeft hij geld ingezameld. Het schoolgeld voor het eerste schooljaar heeft hij inmiddels bij elkaar gespaard en overhandigd aan Esther!

Luuc is nu geld aan het inzamelen voor de komende schooljaren!

Wij vinden het ontzettend lief van je dat je dit helemaal op eigen initiatief hebt bedacht en uitgevoerd!

Dank je wel Luuc! Liefs Peter, Martina en Esther

Een sponsor welke anoniem wenst te blijven heeft E250,- gedoneerd aan sponsor a child. Wij zij u zeer dankbaar voor deze gift en natuurlijk respecteren wij uw wens om anoniem te blijven.

01-11-2015 Deze jongedame is ook sponsor. Haar naam is Lynn.. en zij is al jaren actief met sponsoracties zoals het verzamelen van lege flessen, verkoop van zelfgemaakte armbandjes (samen met een vriendinnetje)  voor KingsTom Nursery School/ Sponsor a Child.

Lynn heel erg bedankt voor je inzet, wij vinden het super lief wat je allemaal doet Liefs Peter,Martina en Esther

.

08-10-2015 hebben we een gulle gift van E300,- ontvangen van een donateur welke anoniem wenst te blijven. Wij zijn u zeer dankbaar voor deze gift! Peter,Martina en Esther

.

Warme Gloed & Kleuterschool het Kranske uit Bonheiden (BE) een bedrag van E 3000,- Fantastisch! Onze dank is bijzonder groot!