Onze dank gaat uit naar de DBL notaris uit Bergen op Zoom.Deze heeft ons geheel belangeloos geholpen een STICHTING te worden. Zonder deze hulp zou ons dit niet zijn gelukt.

Sinds 06-10-2015 is Sponsor a Child officieel een stichting. K.v.K :  64275736

Geef ook uw steun aan GAMBIA en help kinderen daar aan een gedegen opleiding, help mee met het realiseren van de huisartsenpost en/of met een van onze andere projecten.

Giften van particulieren, bedrijven en instellingen op welke wijze dan ook zijn van harte welkom.

U kunt Stichting Sponsor a Child steunen door uw gift te storten op
Rekeningnummer:

IBAN :  NL 75 ABNA 0525415521 tnv P.Volkers

BIC:  ABNANL2A

O.V.V Sponsor a Child

Wilt u een periodieke gift doen aan onze stichting? Als uw periodieke gift voldoet aan een aantal voorwaarden, kunt u deze aftrekken in uw aangifte inkomstenbelasting. Er moet dan wel eerst een schriftelijke overeenkomst zijn opgemaakt tussen u en het goede doel. U kunt daarvoor deze formulieren van de belastingdienst gebruiken :