Home » Wensenlijst

Wensenlijst Stichting Sponsor a Child

Elke donatie is welkom! Mocht u spullen willen doneren dan kan dit natuurlijk ook. Wij hebben hiervoor een speciale wensenlijst gemaakt met spullen die wij zeer goed kunnen gebruiken voor onze projecten. Deze wensenlijst wordt regelmatig aangepast met de meest essentiële benodigdheden. Mocht u iets bij willen dragen maar heeft u geen van de onderstaande spullen om te doneren?

Wij zijn ook bijzonder blij met alle kleine financiële bijdrages, momenteel zoeken wij sponsoren/donateurs voor schoolbanken (om de nieuwe lokalen mee in te richten) 1 schoolbank is E21,- kijk bij nieuws voor meer informatie!

===========================================================================================

Verlanglijst voor KingsTom Nursery and Lower basic school :

Schoolschriften

Potloden

pennen

Pennenzakken / etui's

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verlanglijst voor Lamin Health Center :

Stethoscopen

Krukken

Bloeddrukmeters

Betadine

Leukoplast

Pleisters

Baby-verzorgingssetjes

latexhandschoenen

Verlanglijst voor Project Tandjes poetsen :

Tandenborstels ( volwassen en kinder)

Tubes tandpasta

Tandenstokers

Verlanglijst voor Mami,

Let op : voor alle kleding geldt enkel ZOMERkleding

Babykleding, alle maten , schoentjes ook in alle maten.

Ook kleding en schoeisel voor peuters en basisschoolkinderen  zijn welkom in alle maten!

Tiener kleding jongens en meisjes in alle maten , schoeisel , handtassen, babykleding en schoentjes in alle maten.

Mocht u iets van deze lijsten willen doneren of wilt u financieel bijdragen aan een van deze projecten neemt u dan contact met ons op via:

sponsor-a-child@outlook.com.