Familiedag bij de Tennisvereniging Bathse kreek te Rilland

Gepubliceerd op 26 juni 2016 om 21:28

Tennisvereniging Bathse kreek te Rilland hield de jaarlijkse familiedag dit jaar ten bate van Stichting Sponsor A Child.

Zaterdag 25-05 werd een benefiet familiedag georganiseerd door tennisvereniging Bathse kreek te Rilland geheel ten bate van stichting Sponsor A Child.

Het was een zeer gezellige middag waarbij verschillende teams tegen elkaar streden met leuke spellen Zo was er o.a een Quiz en een letterspel. En er was ook een rad van avontuur waarbij mooie prijzen te winnen waren.

Het thema was de mannen tegen de vrouwen. Foto's kunt u vinden in ons fotoalbum.

Het was een zeer geslaagde middag!

Wij danken dan ook de organisatoren van deze dag : Gerard van Huizen, Barry de Leeuw, Eric den Rooyen en Nicole van de Vreede en verder natuurlijk iedereen die aanwezig was voor de leuke middag en voor het fantastische bedrag van maar liefst E 501,04 wat de stichting heeft mogen ontvangen!!

Wij zijn hier heel erg blij mee, van dit bedrag kunnen 35 kinderen een jaar lang naar KingsTom nursery and lower basic school!!