Prachtige donatie van Wereldwinkel Tholen

Gepubliceerd op 9 december 2017 om 21:14

Wereldwinkel Tholen doneert E3000,-

De Wereldwinkel Tholen heeft dit jaar zijn deuren gesloten vanwege teruglopende verkoopcijfers. Het bestuur en de vrijwilligers hebben samen besloten om het overgebleven geld te schenken aan meerdere goede doelen. Maar liefst 11 goede doelen mochten een prachtig bedrag in ontvangst nemen. Stichting Sponsor A Child was 1 van deze goede doelen.

Vanmiddag mochten Peter, Martina en Esther een bedrag van 3000,- Euro in ontvangst nemen voor de stichting!!
Bijzonder bedankt voor deze fantastische donatie!

Dank aan Janneke... omdat jij je moeder hebt verteld over ons... en Jeanne... omdat je onze stichting onder de aandacht hebt gebracht bij de Wereldwinkel... en dank aan Ben Schoonen en alle andere vrijwilligers van de Wereldwinkel Tholen die dit mede mogelijk hebben gemaakt!